Αιμοδοσία εις μνήμην Γιώργου Ζαχαριάδη
Πραγματοποιήθηκε χθες, 20 Μαΐου 2021, η πρώτη για φέτος Αιμοδοσία του Δήμου μας στο οίκημα του Σωματείου ΑΕΚ Κυθρέας στην Αγλαντζιά, εις μνήμην του μακ. Γιώργου Ζαχαριάδη. Ο Δήμαρχος και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου ευχαρίστησαν τους αιμοδότες που προσήλθαν για την προσφορά τους καθώς και τα μέλη της οικογένειας...









