Αγιασμός και κοπή βασιλόπιτας στον Δήμο μας
Αγιασμός και κοπή βασιλόπιτας έγιναν χθες, έστω και καθυστερημένα λόγω πανδημίας, σε συνεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου Κυθρέας στην αίθουσα πολλαπλής χρήσης «Κυθρέα». Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τον π. Θωμά για την τέλεση του αγισμού και αφού έκοψε τη βασιλόπιτα ευχήθηκε όπως αυτή είναι η τελευταία φορά που τελείται το έθιμο αυτό...


























