ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Ο Δήμος και το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας του Δήμου Κυθρέας προσκαλούν σε αιμοδοσία στο Κέντρο Υγείας Έγκωμης το ερχόμενο Σάββατο, 5 Νοεμβρίου από τις 08:00 μέχρι τις 14:00. Το αίμα είναι ένα δώρο ανεκτίμητης αξίας που κάθε μέρα σώζει τις ζωές χιλιάδων συνανθρώπων μας. Ας συμβάλουμε κι εμείς στην προστασία...








